The best Side of ماگ حرارتی

Wiki Article

این لیوان ها دارای جداره ی بسیار ضخیم و وزن زیادی بوده و اغلب دارای نقوش طبیعی سنگ هستند که زیبایی خاصی داشته و موردپسند افرادی است که علاقه به استفاده از اکسسوری های طبیعی را دارند و در دو نوع دست ساز و کارخانه ای تولید می شود.

هنگام خرید ماگ حرارتی بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بعداً از خرید خود پشیمان یا ناراضی نباشید.

به هر صورت کسی که قصد خرید ماگ حرارتی از ونوس مارکت رو داره به نظرم ذره ای شک نکنه این نظر رو هم برای یه خسته نباشید و هم برای دوستانی که قصد خرید از این فروشگاه خوب رو دارن زدم

ماگ در دار در حفظ دمای نوشیدنی های شما بسیار نقش مهمی دارد.

شما می توانید انواع لیوان های سرامیکی را از فروشگاه اینترنتی انگاره با طرح های متنوع تهیه کنید.

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد ??????? ????? مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

همچنین تکدو در مناسبتی ها و روزهای ویژه تخفیفات و هدایایی در نظر گرفته است. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام یا صفحات مجازی دیگر از تخفیفات تکدو باخبر شوید.

من مدل سخنگو گرفتم خیلی جالب بود کیفیت هم خوب بود و به موقع هم دستم رسید خوبم کادو هم شده بود

چاپ دیجیتال: روش جدیدتر، با امکان چاپ طرح های پیچیده و رنگی

برای ساخت قاب عکس با چوب بستنی می توانید از مشاهده تصاویر زیر ایده بگیرید.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا سنگی با طرح ها و یا شکل های مکمل که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

می توانید ماگ های قدیمی تان را دور نیندازید و از آنها برای سازماندهی وسایل روی میز کار مانند خودکار ، قلم ، ماژیک و  ... استفاده کنید.

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page